2012年5月2日

Le Salon De Thé de Joël Robuchon 結婚7週年紀念日

結婚7週年紀念日+長毛象BB女

2012年5月1日勞動節是我地的結婚週年紀念日,不經不覺已經第7年

晨早起身大爺第一句 : 結婚週年快樂!!

比佢快過我講添~
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
當年都係求其揀個好記既日子,無擇日又無計夾唔夾,相沖唔相沖....等等~

講真....要離,咩日子都會離~係唔係!!

原來第7年叫毛婚!!  個名好難聽囉~
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
3:00 PM 去中環
Le Salon De Thé de Joël Robuchon (個名水蛇春咁長又唔識讀*)食左個tea,先嚟一個牛角包
 
 

哩個TEA好多人食過....唔長細介紹
 
 
 
 
 
我飲LEMON & GINGER TEA,,味道好似香茅....like呀~
大爺飲 English  tea
 
 
之後唔知點解好累~~~想回家....
回家還睡了30分鐘的美容覺......ZZZZZzzzz......
話晒今日係結婚週年紀念日
我地的晚餐都係超求其
 
 
薯仔面質地有辛辣麵既影子.....煙煙韌韌
大爺還親自出手炒飯,我坐定定係度等食
 
*完*
 

沒有留言:

發佈留言