2012年5月3日

五代同堂/乳頭茄@紫黃花&果

<<五代同堂/乳頭茄@紫黃花&果>>

有收成喇~有收成啦))))))

全程由我親手自家種

由種子開始種......種到今日有收成我已經十級開心~
 

 
 
最高果d少少黃.....

因為已經種到160cm咁高,我既花槽已經容納唔到

要cut斷.....
 
 
 
Photobucket

葉片大過我的手掌,約7吋長,高1米
 
 

Photobucket

去完東莞3天遊都無事喎~出門前幾秒淋水一次

回家後....一開門唔好講咁多,第一時間去淋水...

最近無太陽,生長極之緩慢.....龜速中成長~~

唔知係咪d葉蓋住光線,粒五代同堂白雪雪~(一定係啦*)

等我剪左塊葉先...
 
個個都唔一樣~~~好Q架
 
 
 
 
*
*
*
*
*
回顧之前2011年9月種既五代同堂,眨下眼已經好大棵喇
 
佢對水份要求特別多,有次忘記澆水....整棵向下彎,垂頭喪氣

當我發現既時候,馬上澆水,水呀水~~~

不到5分鐘,竟然企到直一直,簡直係起屎回生一樣,我以為我眼花*係真架~

(⊙_⊙)既然咁有趣,我一定好好栽培你呀))))

2011年11月中  <<大發現>>

係我無落花肥既情況下,佢竟然出花蕾?
之後我開始定期落肥.....終於順利開花了~(恭喜我啦)

紫色花瓣加上黃色花蕊,非常非常美麗的花朵
• ̮•

形態好優美.....


花蕾不斷一直出一直出~係咪百看不厭呢 >• ̮•< 


Photobucket

梗係我既問題,可能水太多??

之後我澆水+落肥都會好小心

終於....不負有心人)))))你睇~

嘩)))哎呀~lee粒係咪五代同堂BB~

好期待....原來不分雌雄架!!



Photobucket

每個分枝通常有5-6個花蕾,我怕養份不夠,所以忍心摘去花蕾

每枝留2-3個花蕾,越嚟越多花喇~~我當然興奮啦~~

不過.....第1,2,3朵都......甩左落嚟呀)))))嗚嗚 @_@*

唔通有分雌雄??還要授粉

我係邊樹搵棵<雌>既五代同堂比你呀大佬~唉....



 
短短13日已經好大粒喇~~

每隔4吋就有另一個五代同堂BB,就好似係花墟見到既一樣

我試過細細力鏈左幾下....實的的架~哈哈哈




Photobucket

現在係Y形

一邊有1,2,3,4,5,6,7,8.....另一個分枝都有6粒~嘻嘻* 
 
 
 
**種植過程完畢**
 
 

1 則留言:

  1. 你初初係黠開始種的??
    新年買左一盆仔返尼, 仲有黃茄係到, 可唔可以種到ga???

    回覆刪除