2012年5月15日

收藏品 Drink Stick/攪攪棍


大概中學時代,第一次到酒吧,由於我不飲酒的關係

我只會飲凍檸茶,杯中必定有一支攪棍
當年就是一支紅色Marlboro Drink Stick吸引著我
自始之後,我就開始收集Drink Stick
不論是煙酒,餐廳,酒店,Cafe,航空公司......等等,我都要))))
除了簡單圓形淨色不要之外,只要健全的我都會儲

不過....唔係成日都有機會儲,因為好多地方都改用鐡匙(省錢又環保)
不經不覺.......時至今日已經儲了十幾年(幣~曝露左我年齡添)
每過一段時間(起碼2年),我都會睇一睇洗一洗

























  • ̮•  有無邊枝熟口熟面??有無見過呀

當中有好多都是朋友從世界各地收集回來
單靠我一個人,不能收集那麼多

有時....一年都儲唔到1支呀~~(嗚"慘")
尤其是去旅行既時候,大部份酒店房內會有Drink Stick
Drink Stick就是我的手信........哈哈哈

有無邊枝.....曾經見過呀~























有十多支是買的 (perrier唔係)


 

洗完白白lu...






點點數....大約有250支左右
特別鳴謝我班好朋友

睇完之後下次去旅行既時候

留意下酒店房內的MINI BAR應該會有喔!!

你會幫我儲嗎??
• ̮•  謝謝  • ̮•
~完~

1 則留言:

  1. Are you paying over $5 for each pack of cigarettes? I buy all my cigarettes at Duty Free Depot and I save over 60% on cigarettes.

    回覆刪除