2012年11月3日

攀牆高手地錦 - 種子盆栽

攀牆高手地錦 - 種子盆栽


第一次用種子種攀藤植物....當然好期待啦~

而且仲好靚好滿意添~當有陽光照耀時特別醒神
 

好多公園地方都會見到 - 地錦

仲會生長到滿佈整幅牆~亦係攀爬高手

葉下長了吸管,方便攀爬

要講番上年2011年11月 既時候

係公園見到一粒粒藍莓般大既種子,而我每次經過都昅下

 

之後發現深藍色,已經代表成熟 (我估)
 
在不傷害植物的情況下,摘取種子

地錦種子同提子核一模一樣,有20幾粒,一浸水有好多都浮起

浮起的種子唔要 (發育不良)

得番10多粒,先浸水約14日,天天換水


2011年12月初鋪平放入泥土中,隔天淋水

等到1月份....完全無動靜,D泥完全無被推高跡象

直到2012年2月頭....才開始發芽喇,足足等左兩個月,都算耐~

有兩位已經爬出嚟lu~
 
兩片葉子,平平無奇
 
第3片葉子生出嚟喇~~
有D要等到 3月份才開始發芽(好耐呀*)
 
嘩~第3塊葉好靚~好似葡萄葉三角形架
 
 
 
終於生左個"地錦"樣出嚟
 
可能盆仔細細,要日日淋水
淋少一日水即刻...即刻垂頭喪氣比你睇~
 
好開心地曬太陽
見你生得咁靚,於是我換左個大盆!!
 

換左個大花盆之後,已經完全適應晒
仲漸露攀藤添~
 
可惜我無牆比地錦爬,你的吸盤暫時無用
 
 到2012年10月中
其中一條生長長達5尺,只要你生長良好,我一定愛惜你
 
 
- 報告完畢 -

地錦屬(葡萄科)


生性強健,耐蔭、耐寒、耐旱又耐濕。性喜溫暖多濕的氣候,

栽培土壤要求不高,以砂質壤土為佳,但對其他土質均可適應。

冬天葉色由綠轉紅色,根及莖可藥用。

地錦的莖汁液可吸食,在冬季休眠期時,切斷其莖,

收集流出之白色黏液,經過熬煮後可做為糖的替代品。
*完*
***********************

 最近埋頭苦幹出一篇"減肥餐單真人版"

還需要一點點時間.....

好快推出,勿切留意

哈哈*
 

沒有留言:

發佈留言