2012年10月31日

生日麵包

之前講過我生日既時候,我不要生日蛋糕 我要生日麵包
我唔係玩野架~~我好認真架!!

今次由大爺親自出手,由磅材料開始到麵包機搓麵團都係佢一人負責

我坐係樹 un un 腳.....爽爆呀~不過一個從未接觸麵包的人會比較困難

初初我只做指揮官唔落手,最後都要兩公婆夾手夾腳完成!!
 

這就是我們的獨一無二的生日麵包

 
 開始整整形既時候,就是困難出現既時候,大爺點都搓不成圓形,話麵團好黏呀))))
最後由我出手搓圓滾圓,大爺負責搓數字條條,叫佢當泥膠咁搓,就會容易好多~
 
 
 
 
係咪好靚呀))))  為了紀念我老一歲的數字  2012 ♥ 1030
靚得一陣咁多啦~~發酵後就....
 
 
嘩~~~個個字都變左形呀陰功
 

焗完好醜樣呀~~
 

睇得明d數字嗎~~
 
 
免免強強都睇得明~~
 
這是我們的生日麵包 (白麵包)

代表愛情和麵包我都擁有了!!  今年都一樣沒有生日禮物

費事大爺又放血....嘻*

*完*
 
 
 

沒有留言:

發佈留言