2012年10月19日

海運PIZZA EXPRESS

 
大爺帶我去睇夜景喎~~就係去Pizza Express

雖然我地係純正既香港人,但係香港既夜景真係百看不厭,更何況是遊客

好似一幅會轉色既大銀幕一樣,咁多間PIZZA  EXPRESS都係海運個view最靚

去到6點多無咩人,服務員話1.5小時要交檯,無問題吖~~ 我地食飽就走又唔會談心


強国人 & 外國人
 
 
食咩好呢~~ 我都無乜得揀,點解?? 因為某人一早好晒,係咁二問下我想食咩

頭盤食咩呀~~

某人話上網睇個個都叫哩樣, 我 : 好~~就哩樣啦!!

然後.....

我想食A,某人就....笑笑口不如食B啦!! (我用斜啤眼望一望某人)

某人又問 : 食邊款PIZZA好呀~ 我 : 你鐘意啦!! 咁多年都知我不太愛PIZZA

某人又成功地叫晒佢想食既野,其實我對pizza類無咩所謂,當然去到甜品&泰菜就我話事啦~~



焗麵包球
 
 
焗麵包球旁邊有3款醬,蒜茸牛油,乾蕃茄醬及香草汁
撕開麵包球沾上香草汁~~好香呀!!不過點都係蒜茸牛油最香最滑
麵包球質地無咩特別,暖暖地咁囉~
 
 
我唔知叫咩名
ham配包包幾時都咁好食~~ ham好香阿~可以一次過試晒3款
麵包質地幾好呀~~又係暖暖地,外皮乾身煙韌,內裡好軟
 
 
 
開始天黑了~
 
 
哩款pizza 我唔知叫咩名堂
 

餅底好脆好香口,芝士味夠濃
我食了2件,某人食4件呀~~(好放肆呀*)
 
 
 
哩個分唇影得唔靚~大爺個樣好似馬騮呀
 
pizza過後,正式開始進行減肥大計

希望成功啦~某人目標減8磅左右

而我....以為自己會肥啦,唉~~點知一上磅....

就....肥左4磅呀陰公~~真係接受唔到囉!! 好嬲呀

唯有再次穿上焗汗去消脂~~跑呀跑)))))

因為生日想去食buffet囉

*完*

沒有留言:

發佈留言