2012年10月26日

17小時中種香草包

最近大爺跟減肥餐單食,已經去到第11天接近尾聲,而且減得好滿意呀~~

我無跟餐單食,我只係靠運動,因為我忍唔到口呀!!

他的餐單上有白方包,要食方包當然要食我整架啦!! 難道出街買咩??

今次整哩個香草包比大爺食會無咁dry囉~ 起碼有陣陣的香草味,無咁寡吖
 

 
 
 

添加了兩茶匙什香草
 
 
將17小時中種切碎,加入麵粉中~用麵包機搓揉
 
 

今次麵包機搓得好好呀~沒有跟麵包機程式搓足20分鐘我就按停~搓太久不一定好

點知搓得好唔好,哩一點....我好難用文字去表達,憑自己既判斷囉~

↓ 搓好了~~
 
 
分割3等份,然後用保鮮紙包好,讓麵糰鬆弛15分鐘
 
 
碌到長一長
 
 
 
準備第2次發酵約一小時
 
 
一個小時後....脹卜卜喇~
 

入爐不久....已經步步高升呀))))
 
 
我覺得咁多次以來,不論顏色和形狀,今次真係最最最完美呀))))   靚到暈呀~

出爐已經是晚上12點幾,明天早上先切片~~早唞
 
 
第2天早上....撕開麵包

嘩~~~組織好幼細,又勁柔軟
 
 
大爺話 : 軟到唔似麵包,似蛋糕多D   (咁係咪讚梗我呀!! 我又暗地裡沾沾自喜*)
 
 
依家成日整香草包包呀~~

整麵包真係好好玩,吃不厭,整不膩
 
*完*

沒有留言:

發佈留言