2012年10月31日

COVA tea set

 
2012 OCT 30 , COVA  tea set

經過昨晚大吃大喝之後,我和大爺都怕增磅
一起床,馬上上磅睇睇先,每人都升左一磅

今天是我生日,天氣突然轉冷又下雨,都唔知去邊好

我想食tea但又唔想過海,最後大爺都肯陪我去海港城食COVA
 

我地看過現場tea buffet的食物不算太吸引一眼望晒

一人叫一個tea set好了
 
 
 
當時有班西裝友男男女女 大大聲吹水講公事,嘈到不得之了

好彩好快就走人,馬上回復一片寧靜

玩玩手機好快就送上食物來....第一眼都覺得幾吸引!!
 
 
雖然兩份tes set,都有少少不一樣

至於味道方面,整體都還可以,但是沒有一款特別出眾,令我難忘!!

下次都係過海食tea好~
 
 
 

我的熱朱古力,不太香又不太滑 !!跟昨天的洲際無得比~
講真....我吃不飽呀~~哈哈
 
 
現場除了女仕們和男女之外,還有兩三檯男男食tea吹水,原來男人都愛tea
 
之後去了行街街 濕濕平,這一天簡單地過....
晚餐又開始輕食了~~
Photobucketto me
*完*
 

沒有留言:

發佈留言