2012年10月31日

洲際酒店生日Buffet

 

洲際酒店生日Buffet

1030是我生日,1029晚去了洲際食Buffet

10天前致電book位,已經full爆,要做waiting list,好彩最後都有位~

我已經期侍已久....準備食戰)))

6:20去到,我地被安排餐廳最入的位置,反而更好,不會勁多人行出行入

攞食物又唔會太遠,如果坐出面,食物檯和人客太近喇~~好容易碰撞

又成日比人眼望望

襯沒有太多人就影影相先

 
 
 
我覺得甜品區不太吸引我
有甘荀蛋糕,蓮蓉酥....聽到都唔想食,太中式~
 
 
 
壽司區
件件都好似好精美,但係我望左兩轉都夾唔落手
 
 
我專攻 ham & 豬屎
 
 
 
天婦羅炸得酥脆,好食!!
 
 
主角出場
有最值錢的龍蝦,麵包蟹,咖啡蟹,還有青口,瀨尿蝦....等等~
(注:講明沒有生蠔)
 
 
7點過後....陸陸續續開始好多人入坐~
我們的位置好較靜不錯,服務生好勤快,不斷來來回回

當大爺去攞野食既時候,得我一人....
服務生西裝人問我 : 小姐,d野好唔好食呀~

我 : ....好食...好食~~
講真...又真係幾好食,服務水準好好,夠細心眼明手快
好明顯受過專業的training
 
 
每人包2杯飲品,先來一杯fruit punch,wine唔好預我喇~
6:30 開餐喇喂~ 個個第一炮都係從龍蝦開始
 
 
一隻又點夠喉呀~再嚟....
 
 
 
 
咁啱比我攞到麵包蟹蓋
 
 
勁多膏呀~~好甘香*
 
 
 
 龍蝦湯 - 好濃,有粒粒龍蝦肉,正!!
燕窩雞湯都好正~有一堆燕窩碎~味道充滿上湯雞味

我有兩野唔食,就係
魚翅和鵝肝 當我知道鵝肝是什樣得來既時候就決定擺食!!

不過今次破例食左少少,我又覺得唔太好食,太勁鵝味~~
食左個心有d唔C服,我不會再食了~
 
 
紅桑子雪葩....非常非常好味道呀~~酸酸微微最啱我~
芒果味雪葩不太香,不及曼谷的出色
 
 
大爺的甜品
 
 
馬卡龍太甜了~~我不愛*
 
 
今次真係好豐富好飽....好滿足,不過未食過牛肉類,大爺話下次再食過喎~
最後.....我的熱朱古力 和 大爺的熱檸茶 作結尾

似唔似喝afternoon TEA多D~
我的古古力好香好濃,一飲就知係全脂奶(肥)!!勁香濃甜度適中
 
 
我祝我生日快樂,無病無痛,食極唔肥,12月21日不是世界未日...
 
 
下期預告 : 生日麵包出場

*完*

沒有留言:

發佈留言