2018年7月11日

家品變動&陪嬸圓


2018年6月有幾件家品退休
十多年的床褥
訓到人形都出現(笑'')
對新床褥無咩要求,哩款軟硬適中
+$200可送走舊床褥





~抽油煙機~
奶奶剛訂了啞典,賣點可自動清洗
聽到覺得唔錯
倒入清水,按制...
約15分鐘就會清洗好內部
完成後水份從後面排出倒在膠兜內
用左幾次感覺唔錯
但面表依然要人手抹




抽油煙機上層廚櫃是半透明,不美觀
忽發奇想......
不如畫幾片葉遮醜
好滿意,馬上清新不少




十多年的雪櫃
無壞,只是遇然漏小水
最近我家的瘋宅
只有一款乎合我的要求
上層普通格,下層冰格
沒有上網&東奔西走去格價
反正可以今日買明天送
當買個方便


大爺馬上拉出雪櫃
馬上做清潔
+$100送走舊雪櫃
新雪櫃度門好實...喜歡~




客廳中多年的賽車椅...
N年的遊戲機都無辦法再玩
荒廢多年
大爺把軚盤,入波制和腳踏通通拆開
整個支架係鐡
合力搬到樓下垃圾房
呀姨見到好開心(攞去賣)
少左舊野,個廳大左




床尾梳化
自從買左吸蟎虫機之後
每次吸都經常亮紅燈(=多蟎),唔會坐
打算淘...但...淘回來肯定都係多蟎
結果...張賽車櫈放床尾
依家大爺經常坐
一邊睇電視一邊打機


反正屋企得兩個屎忽
唔一定
掉一件
買一件


還有洗衣機想換,確定係高水位
但未決定


-----------------------------------------


我的環保方法之一
從來都不用買廚房抹布/抹布
用舊的浴巾剪開4-8份
然後花點時間去縫合布口
咁就有排用喇~




------------------------------------------------



~陪嬸圓事件~
6月某日大爺收到一封法庭掛號信
吓~~咩事啊!!緊張呢~
被抽中做陪嬸圓
但係出席嬸訊當日,人在旅途~




電話查詢後...
馬上列印機票&書面通知書
申請本人不能出席
數天後...


收到法庭來信,接納這次申請
9月會再次傳召出任




9月會去旅行,未知日期撞唔撞
事件待續...


-------------------------------------------------------



這個2018/6月我地慢慢執屋清屋
當年怦然心動的物品
今天已經不再重要
每次掉物品既時候
會警惕自己別再亂買
浪費金錢又不環保


不要被一時既...
得意...好靚...可愛...吸引買回家


我的社區逢星期五有環保團體和義工
來分類回收垃圾
是很仔細的分類回收
就算掉...都掉得有丁點價值
不可回收就送給垃圾房呀姨


只要分清想要需要
就不用斷捨離


~不要再買垃圾回家~
我知道了


~完~

20 則留言:

  1. 好識得享受生活!唸唸下,我都有好多嘢需要换...
    做陪审團除佐聽审,仲需要負責d咩嘎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 陪嬸團睇電視見得多,真實既真係唔知,到9月話你知~~

      刪除
  2. 斷捨離好難,我前一年做到,今年又買過,衣服鞋襪家品又一大堆。要斬手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要努力做到斷捨離係有D難,依家物資太豐富又容易買

      刪除
  3. 廚櫃啲葉畫得幾靚喎^^
    完全同意,依家買野真係諗清楚應買先買,以免堆填區多件垃圾....
    剪舊毛巾做抹巾我都會喎XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝....原來你會舊毛巾做抹布,唔讚你唔得啦~~叻

      刪除
  4. 而家有好多交換專頁, 自己無用可以俾其他人, 唔會嘥

    回覆刪除
    回覆
    1. 臉書都好多哩D二手專業,我家的木餐桌都係二手

      刪除
  5. 肥人而家都係抱住有需要既心態去買野, 雜物暫時真係減少左好多呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家買野會考慮清楚,就會少左好多無謂野~~C9係會慳家D ^^

      刪除
  6. 殷師奶你好有創意呀,兩片葉子就可以為廚櫃添上特色,我家的雪櫃和你個款一樣只是牌子不同,嘩﹗短短兩個月你已經有兩個旅程,今次會到北海道賞花嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,有葉自然香~~哈
      會呀,9月去北海道,你的秋天都好靚,都係花吸引多D

      刪除
  7. 我都會用舊毛巾做抹布呢^^
    之前我都抽中過去做隌審員,但去到就抽唔中,好快走得XD

    回覆刪除
  8. 我依家去旅行都係買日用品多...擺係度無用既野多數唔買..因為屋企真係無位擺~
    陪審員可以拒絕出席咁多次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好想睇你快d留黎寫韓國蟹膏呀~~

      刪除
    2. 蟹膏之後食第2款,D味係有出入
      依家去旅行都係買消耗品多,已經練到好忍得手^^

      刪除
    3. 係呀係呀!!!!!我都係買日用品多呀!!!!!!!
      因為係日本買真係平好多!!!!!!!過去都買定黎緊好幾個月用~~~~~~~
      咁你要好好推介下俾大家邊隻好食d喇~我唔想浪費quota~~~~~

      刪除