2018年7月19日

足利紫藤⟶東北盛岡


足利紫藤公園





沿路走一圈...好多人好多人
大太陽下好熱26度+












































一串串紫藤密密麻麻....





























原定計畫5點多離開準備北上盛岡
走完所有紫藤棚我已經想離開
白藤&粉藤棚無行
一點多入園
三點多我地一致提早離開
好熱和好多人



離開前必須經過禮品區




全都係我最愛的紫色做主題
只買了一包紫色紫藤麵線




公園門口有N架旅遊大巴
人潮有增無減




15:20到足利花卉公園駅




先排隊
用手機+手語問路
成條Z隊都係去小山駅
不敢相信,我希望是幻覺(暈')




人潮不斷雙倍三倍增加
但JR班次依舊半小時-1小時1班
萬一上唔到車
要罰企多35分鐘,好驚~




15:49會有班車來
15:30慢慢放人入月台
我們身旁有一家泰國人
幾代同堂果種
時間慢慢過去,人人都很無聊的等
泰婆走來問我:@!*($&)*
我聽唔明,但聽到有個THAI字
猜問我是不是泰國人?
慢慢...你句我一句
泰婆開始用國語同我傾計
泰婆跟同行家人說我似泰國人
但原來唔係...
她們是泰籍華橋
去完日本又去廣東探親




迫爆月台
火車來的時候,人人都心急湧上車
大爺還要顧一個28寸喼(暈'')




沙甸魚車箱終於迫到小山駅
先去JR取消手上六點指定席

重新劃位指定席到盛岡
最快班次只有前後分開坐
🚅小山⟶🚅大宮⟶🚅盛岡




小山17:14⟶大宮17:30
指定席已full ,幸好自由席有位坐




大宮17:46⟶盛岡19:33
車程除了食之外
寫好未來3天要去的地方
來回時間寫在紙上,方便溝通
到盛岡駅先去JR劃位指定席
未來三天是日本人假期
怕無位,提早劃位安全d




盛岡溫度的確清涼好多(18度)




盛岡大通商店街




Hotel Royal Morioka
在這住3天,非常滿意和舒適




Check in後馬上搵食
哩間有盛岡冷麵&牛肉飯




平價牛肉飯甚有水準...好食
盛岡冷麵配北海道山葵,味道好特別
特別得嚟又幾好食,麵好滑
牛腩雞亦都好好食
隨餐附送綠茶
880+590+280+280+90=2120円




東北限定可樂150円
圖案是睡魔




食飽去行藥店,退稅完全不用排除(爽'')




極潤都有東北限定








~Day 3 完~




相關文章
🍙酒店🍙

DAY ⑥ 使用東北PASS(5天任選日子)

15 則留言:

  1. 回覆
    1. 之後去既地方,由足利自駕到盛岡要6小時,JR PASS 好好多

      刪除
  2. 泰妹,你好!哈哈哈哈
    返到酒店房我唔想出街料 ~

    回覆刪除
  3. 好似逼到同香港無分別

    回覆刪除
  4. 你到東北賞櫻?我要追你的遊記,我好有興趣去東北賞櫻^_^紫藤花開得好靚,你去得合時﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都追睇你的北海道之秋
      有3天在東北賞櫻
      今次行程睇到好多種花,好開心呢~

      刪除
  5. 車站哥堆人真係嚇親人...好彩上到車.....
    你就好~我媽去哥時太大雨紫滕落哂地....慘慘豬

    回覆刪除
  6. 人多夠熱鬧啊。 櫻花之後的紫藤,好靚,好浪漫呀。

    回覆刪除
  7. 哇,咁多人去睇,我都想去,但見到咁多人真係害怕!

    回覆刪除