2018年6月19日

水戸燒肉&gram pancake


茨城水戸最出名是納豆
所以水戸駅有個納豆紀念碑











回到水戸駅
先去ホルモン場Bar食燒肉(在GMap找)




喜歡用炭爐




距離晚餐時間尚早,多清閒




距離APA酒店好近








生牛肉好好食,大爺勁讚








牛肉味濃又多汁
好好食
係我地喜歡食既環境和類型



















清完一碟又一碟
有肉味濃有油份高
每款都好到位
食過好味又再點
埋單5000多円
質素高好抵食


店員送我們到門口
問我們come from?
我:hongkong
店員:康kong)))
她的反應有點大,眼睛放大和身體向後
我...揮手byebye


我地唔似香港人咩?
定係想話我似泰國人(笑)
明天將會遇到泰籍呀婆




食飽四圍行




商場中遇到gram pancake




剛好18:00時段
各時間20食限定




鄉下地方唔洗排隊
只有4-5檯客




跟圖片一模一樣







2人食一份剛剛好
好香蛋味又鬆軟
加球雪糕襯托一下~~完美








水戶駅北口




食飽去睇人夾公仔









水戶駅有兩個超市
買宵夜好方便




1)ホルモン場Bar
2)GRAM 水戸オーパ店
3)SEGA水戸
4)APA Hotel (Mito)



~Day 2 完~



相關文章
🍙酒店🍙

DAY ⑥ 使用東北PASS(5天任選日子)

12 則留言:

  1. 唔明喎,乜解究成日以為你係泰國人,你都唔係晒到好黑啫.....XXD

    回覆刪除
  2. 生牛肉我仍然接受不到>_<就算點食飽,個胃都可以裝得落甜品,大爺都可以?

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下踏出第一步試下,係日本食就唔怕
      食牛無食到10成飽,所以先食得落,大爺都愛食日本甜點^^

      刪除
  3. 點解聽到你地話係香港人就咁驚訝既?真係奇怪!日本既牛肉真係好靚好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能鄉下地方,好少遊客啩
      牛肉真係無得彈^^

      刪除
  4. 只要遇到有得點生牛肉/馬肉,都一定食,實在太好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯....係日本有得食就一定食,太美味了~

      刪除