2018年8月16日

青森弘前公園⟶盛岡


弘前公園紅橋










可排隊和弘前公仔影相





















丑寅櫓




弘前城植物園不夠時間去參觀



































櫻花祭美食區大到不得了










人來人往非常熱鬧
好多日式美食,食了兩款都好味


















弘前公園非常大
期間要開Gmap才知道自己的位置
沒有逛完整個公園
逗留3-4小時是不夠時間參觀
遇上滿開要預留一整天
還要看夜櫻才夠完美


已劃位指定席,再不捨都要離開
坐巴士返到弘前駅逛
又係百円店
我的人生就只有円店




mister冬甩食得多,咸食第一次
卡邦尼好cream,味道有驚喜






睡魔裝飾




上次在小樽見到同款JR
車頭外型好似機械人







坐位超級寬...超級闊




回到盛岡隨便吃廉價牛肉飯,好食~




食飽當然要去消化下,最好就係行超市
盛岡駅⟶MaxValu⟶Royal Morioka





MaxValu
主要想買調味料




今次終於忍唔住要試食納豆
好多外國人都不能接受
形容臭腳味又黏
我覺得我可以接受
大爺:藍芝士都鐘意,無咩難到你



北海道納豆大粒,選了兩盒裝




大爺一於少理扮睇電視
千奇唔好預我的態度


攪到出黏液,攪到出拉絲
聞...不難聞,似豆豉味


入口是黏稠
口腔內只有納豆配水口會變得好漿糊
是濃厚的黏漿糊
豆的質地是軟林,只係黏液太強
味道有點偏咸,撈飯食會好好多 
味道是接受
無講到咁難食,只係黏液太霸道
手指摸到都會好黏...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Day 5 新幹線時間
盛岡11:48新青森12:35青森12:55
青森14:05⟶弘前14:45
弘前19:02⟶新青森19:32⟶盛岡20:45


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~Day 5 完~




相關文章
🍙酒店🍙

DAY ⑥ 使用東北PASS(5天任選日子)

18 則留言:

  1. 罐裝飲品同花瓣水盆果張好有意境....XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,竟然水盆都有花瓣,所以吸引我拍下^^

      刪除
  2. 好怕食納豆, 雖然好有益

    回覆刪除
  3. 即日來回青森! 我覺得青森可以三日兩夜架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想架,但時間有限,下次有機會都會留耐D

      刪除
  4. 櫻花祭美食區勁吸引!!!!烤蝦同魚我一定會食~~~~~~~~正呀~~~~~~
    納豆我好憎哥個口感

    回覆刪除
    回覆
    1. 納豆既漿糊太強
      烤魚都係睇叮噹見得多

      刪除
  5. 嘩~~你好勇,夠膽試納豆!

    回覆刪除
  6. 上次去沖繩係酒店食過納豆,好難食啊!

    回覆刪除
  7. 話時話我真係未食過納豆,未有衝動去試,弘前櫻花好靚,要預一日去賞櫻﹗

    回覆刪除