2018年8月28日

涉谷新南口東急酒店 Tokyu Stay Shibuya


在東京區住過最大間既酒店房
Tokyu Stay Shibuya





涉谷東急酒店 Tokyu Stay Shibuya
涉谷駅新南口










大爺對這次旅程唯一要求是住在涉谷
要鄰近他最喜愛的網球店
可以逛1次2次3次...N次
(Day1 快閃涉谷已經行了1次)

check in時例牌交代一下
原來我訂了吸煙房(係咩...唔記得喇~)
後來發現吸煙房才被分配住頂層12樓




門一打開...是小廚房




好有家的感覺




空間好大,開檯打麻雀都得




~滿意~滿意~








睡得舒服,WIFI夠強




訂了2張單人床吸煙房(33平方米)2晚
其實煙味接近沒有,大爺已開空氣機














浴室有點陳舊,沒有污穢就接受




浴室夠晒大,可以互相磋老泥




嘩~~~露台好大啊~頂層景觀特別開揚













雖然無特別好看,有種強烈感覺
這就是日本,涉谷在我腳下









剛好3線有列車經過
晚上關陽台門睡覺不覺嘈吵
望著我們的私人夜景
都想煲返支煙




有廚房都懶得煮
簡單吃早餐便出門
在日本絕少訂含早餐




酒店旁邊是新開的涉谷駅南口出入口
要視乎坐那條線




今次訂房真係錯有錯著
誤訂吸煙房被安排頂層
想住就試訂
~2張單人床吸煙房(33平方米)~
RM1201


對Tokyu Stay集團有好印象
9月將會入住2018/4月新開業的札幌酒店

..........


相關文章
🍙酒店🍙

DAY ⑥ 使用東北PASS(5天任選日子)


7 則留言:

  1. 有個大露台而且景觀開揚,豪宅盤XXD

    回覆刪除
  2. 民間集團我最愛之一,住過新宿三丁目,日本橋同四x谷3間分店,涉谷店應該貴過佢地
    Btw, 如果佢地有埋大浴場就非常完美了!(我地大浴場第一優先)

    回覆刪除
  3. 如果無煙味我都接受。有twins bed 又可以開窗。

    回覆刪除
  4. 嘩, 好大呀!!!
    上次我訂左東橫inn 吸煙房, 臭到我顛左呀, 不過冬天無得開窗啦!

    回覆刪除
  5. 又真係幾大喎~
    上次我又係訂錯吸煙房....後悔至今...真係極臭...
    可能你間房有得開窗無咁勁...我哥間又細又無得開門窗差d臭到無命

    回覆刪除