2018年6月8日

茨城水戶APA酒店







水戶駅一出便見到APA酒店
有電梯上落好方便
價錢相宜,點地好近




大堂









有2個窗,景觀夠開揚














終於....遇到紙鶴了




如果遇上火警
就咁樣.....笠住個頭衝出火場









1 號窗望河景




2 號窗望水戶駅




APA Hotel <Mito Station>





明天行程
水戸駅⟶勝田駅只需5分鐘
方便到国営日立海浜公園賞花
這是我選擇水戶APA的原因
平~靚~正~




相關文章
🍙酒店🍙

DAY ⑥ 使用東北PASS(5天任選日子)



10 則留言:

  1. 住水戶去日立公園好方便啊,不過我對APA沒有好感,住過上野APA房間超細,床不舒適,沒有位放行李喼,前台職員沒有經驗,好多好多普通話人,明明有電郵是可以存放大行李一天,之後我又回來住多兩晚,職員竟然話吾可以放過夜,要比番電郵佢睇才可以﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩有電郵做證,我都無乜得揀先揀APA,因為平又有2床房

      刪除
  2. 好少可見到APA係舊式酒店,不過APA我未住過,因為大房型數量太少

    回覆刪除
  3. APA通常都近車站,又唔算貴,住得過~

    回覆刪除