2018年7月30日

手工地瓜圓


~~黑糖薑味手工地瓜圓~~





印象中...
去台灣沒有吃芋圓和地瓜圓
因為太大碗,而且配料很多(紅豆和花生)
某人又不愛,所以一直沒機會吃


六月某天在網絡上看到
芋圓和地瓜圓的做法
做法簡單,材料簡單




去皮切片蒸約25分鐘




用叉壓成蓉加入薯粉...搓
紫薯加一點點黃糖




搓條切粒最好玩




紫薯顏色好




馬上煮地瓜圓
還煲了沖繩黑糖+薑片做糖水




黑糖薑味手工地瓜圓~~完成!




黃薯紫薯本身味道清淡
清淡得嚟有蕃薯味(廢話)
配上黑糖薑味糖水味道有提升
質感非常Q彈不黏牙


未食過正宗台灣地瓜圓
我的食譜跟台灣人做
應該不會差太遠


下次試做芋頭和''蛋黃蕃薯''
應該會更甜


~完~

19 則留言:

  1. 肥人一直都想搵, 不過太懶啦~~~
    殷師奶留番碗比我啦...haaaa

    回覆刪除
  2. 我好怕麻煩架,但我又好想食喎^_^

    回覆刪除
  3. 黃+紫本身已經好colourful^^

    回覆刪除
  4. 連芋圓都自己整...世上無野可以難到你了!(誤)
    我都唔鐘意食台灣好多紅豆同其他野係入面既芋圓......
    覺得好多野咬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔多鐘意加花生紅豆,感覺好怪
      唔難整我先整咋~~

      刪除
  5. 咁你呢個某人有冇食呢?

    回覆刪除
  6. 我哋買唔到粉的蕃薯,我諗好難整得好食。

    回覆刪除
  7. 我的至愛!琴日剛從台灣返來,今次我都無食芋圓,因為實在太飽食唔落,但我好中意食!

    回覆刪除
  8. 殷師奶,可以分享食譜嗎?��

    回覆刪除