2018年7月18日

半夜到首爾/明洞STAZ Hotel



2018.7月大爺生日
去首爾慶祝其實都無慶祝
去首爾梗係我買衫之時
偏偏相反,某人買得更狂
原本16:55....17:40飛➡️22:15到





落機後過關快...出行李快
同機有泡菜人,人人都好急趕衝去地鐡
我都知...趕不上就要等凌晨巴
幸好趕上23:20班地鐡
仁川➡️弘大➡️乙支路3街站
順利到乙支路3街站
沒有被開到半路中途的地鐡
強制關閉,強制請乘客落下車





check in後到附近便利店買宵夜




便當好好食,清晒




哩款蟹膏好香好濃郁
睇個表情就知




STAZ Hotel Myeongdong I






STAZ Hotel Myeongdong I














STAZ Hotel Myeongdong I





重點是可以開
能吹生風是件美好的事
有鼻敏感人最清楚



特別是冬天來到首爾
酒店可能有窗不能開
只可以開暖氣,不可以開冷氣

是中央冷氣,不能調節
可能是節能國家規定
溫度的高低會
決定能開/不能開的關鍵
房間侷促,空氣不流通
沒鼻敏感的人都會受罪



2018年7月初
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY ⑥+DAY 

10 則留言:

  1. 我都會揀夜機架。不過要好似你咁叻安排到交通先。

    回覆刪除
  2. 好彩行動夠迅速......
    網球物日韓邊便平啲抵啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到泡菜人跑...你唔係唔跑啊~~~哈哈
      網球物都係日本多D又平D

      刪除
  3. 蟹膏便利店有售?我試過在韓國住過啲酒店窗吾開得,暖氣又吾關得,焗到不得了,呼吸好困難,好彩住一晚咁多才忍到﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,蟹膏便利店就有
      好彩你住一晚咋,無新鮮空氣好難頂

      刪除
  4. 我都鐘意有窗既房..舒服好多

    回覆刪除
  5. 呢款蟹膏真係好好好好好食....肥人食過呀!
    用黎炒飯先係最正呀!

    回覆刪除