2019年5月14日

Arte Hotel

第二次入住Arte Hotel
價錢非常合理
房間舒適,天台有泳池(無影)
地點旺區,夜晚有街邊檔
交通便利鄰近Asok空鐡/地鐡




























愛人視角




LOBBY








每日出入酒店都會經過PARIS mikki




中午去...好多款已經賣晒

今日11點去,終於有我最喜歡的紫色cake
賣相非常精緻,價錢175B-200B




味道......其實我不喜歡這種甜品
都係因為紫色而買




先去T21食早餐
去泰國手標牌ChaTraMue買杯泰式咖啡
泰式咖啡,不是泰式奶茶
好好飲,甜度剛好咖啡味濃,以後多個選擇
最近係HK已開分店未去試




食飽....買盒芒果糯米飯75B上機自私食
芒果清香有甜味
份量不多一人食剛剛好
好好食有下次,對得起75B這個價錢
機場買要180B




酒店代call taxi 去機場500B






相隔5個月又去曼谷
下次再去應該無咁密
~~2019年2月完~~



曼谷2019.2月情人節
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 

17 則留言:

  1. 好似話呢個泰國奶茶香港版無原裝咁好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都收到風,大爺都話好人講唔夠曼谷既好飲,差好多

      刪除
  2. 泰國方便,去密啲都唔驚啦

    回覆刪除
  3. 肥人都有睇過呢間酒店呀之前......可以mark定先下次去就訂..hahaa

    回覆刪除
  4. 打擾了, 想問酒店前台英語可否溝通??(我不懂THAI話)
    6月底和家人也訂了這裡, 先來取經.
    曼谷交通平日搭TAXI 可以嗎?? THANK YOU!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hi...前台用英語無問題^^
      日常出入乘搭空鐡地鐡比較多

      刪除
  5. 成日睇妳啲分享搞到我都有少少想去泰國……

    回覆刪除
  6. 我見你呢間唔錯我上年諗住訂~
    但後尾我FD話有渠味我又卻步..
    你住左兩次怕唔怕有渠味?

    回覆刪除
  7. Hi there!
    Hope this message finds you well. This is Katie from The Egg Company, a digital marketing company in HK. One of our client, which is a travel agency, are searching for collaboration opportunity. They are seeking for bloggers to post feature content on their blog.
    Here is my email : katie.yeung@theegg.com , please contact me so we can discuss further details.
    Many thanks and I am looking forward to your reply!

    回覆刪除