2019年4月17日

曼谷過情人節


地勤:你地係邊度訂機票?
我:係泰航官網訂
地勤:先生個姓和名調轉左
我:......
地勤:幫你地調反轉
我:唔該晒

地勤離開坐位...
大爺:好彩佢肯改
我:可能係官網訂先唔收錢(可能)

回程的姓名都改了
真大懵...安心去食早餐囉!











今次專揀背後沒有人
完全沒。有。騷。擾沒有人踢背...




過關出閘後...去唱錢+買電話卡 見到好多洋人買15 DAYS
我都想去泰國15日啊~~
買左8 DAYS 299B,全程好用唔覺有斷線




經過地鐡站有人賣花
揀了一支玫瑰花應下節




今次又住T21附近,明天又會轉新檔口














買了一堆食物返酒店
飛碟一定食啦~
串燒超好食,每次見到都要食




休息後出發去chitlom站....經四面佛




行去Central World PAUL食情人節晚餐














點了兩個set....開動









青口個汁好cream...好味




慢煮雞胸黑松露好...好食




南瓜湯好濃郁...好味





















樣樣都好食好滿意





The Market 2月14日開幕
有經過但無入去行,因為BIG C 吸引D




BIG C
今日好少人,馬上入去買買買




2IN1 好食



























係咁依...都霸左半個喼


DAY 1 完~




曼谷2019.2月情人節
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 

7 則留言:

  1. 第一日就買左半唿野,第二日咪爆曬!

    回覆刪除
  2. 咁快就半喼!你地去得好輕鬆咁,搵次要學你去曼谷玩下先~~

    回覆刪除
  3. Paul在日本食過早餐,非常喜歡餐廳環境,個晚餐望落已覺得唔錯

    回覆刪除
  4. 你好似十萬個激嬲女朋友的理由~~~你衰~你調轉左大爺個姓同名~~~XXD
    一個BIC C半個GIP~合理~
    飛碟呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  5. 哈哈...又可以跟殷師奶行程啦..hahaa

    回覆刪除