2019年4月24日

SIAM & MBK手信 &火車夜市夜景

早餐
我一人落7-11買早餐
見到雞潤串燒...即買,超級好食






T21 換了新檔口
尋日仲係情人節物品









PIER 21 FOOD COUNT















paragon Gourmet Market
(記得係超市門口問佢拎張旅客5%OFF CARD)
(係超市買乜都有5%OFF)
見到當眼位,包裝吸引
試食後真係好味有咸蛋香又少辣,有下次









~~銷售冠軍~~
送比人做手信一流(奸笑'')




買左8包




香辣蟋蟀,睇見都知好味
我係有食...




一咬...質地非常脆
味道香口......完




不再講虫虫手信
繼續....
買完去SIAM GREYHOUND CAFE 尋回憶










尋回憶的單骨雞亦




尋回憶的檸茶














食飽...有目的去MBK買手信



就係哩間,上次買過樣樣都超水準好食
價錢又平




肉鬆米通50B,又脆又鬆化




回到ASOK,大爺去按摩




我在酒店房UN UN 腳




各自休息過後就出發去拉差達火車夜市
先到Thailand Cultural Centre 4/F停車場睇夜景




嘩~~~~好靚啊!























Thailand Cultural Centre 商場




MBK買的手信




7-11 買的皇家蜂蜜(40B)




今晚的宵夜好剌激...好勇敢
完全不怕肚痾&肚痛




螄蚶(火車夜市買)
生熟度剛剛好,點泰式辣汁一流




生蟹(paragon Gourmet Market對出檔口買)




食之前要解凍一兩小時
蟹身好乾淨
蟹膏不算多,肉量正常
咸甜豉油味...幾好味


這餐宵夜沒有肚痛
警告:玻璃肚不要試



曼谷2019.2月情人節
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 

8 則留言:

  1. 螄蚶, 生蟹都食, 好勇敢

    回覆刪除
  2. 生海鮮我都唔敢試,留條命,慢慢去旅遊。蟋蟀即係唔好食?

    回覆刪除
  3. 蟲蟲美味米有點可怕:P
    生蟹真不太有勇氣試....

    回覆刪除
  4. 螄蚶你都夠膽食,出門在外我真係唔敢.

    回覆刪除
  5. 好強!我真係唔敢係任何夜市食生嘢……

    回覆刪除
  6. 真係好靚呀夜市個夜景, 肥人一定要去睇下!

    回覆刪除