2019年4月6日

深圳汕頭八合里+雪芙鬆餅


又再一次北上食遊記
先到卓越intown
食汕頭八合里海記









差不多1:30 到,閒日完全唔洗等位
2人坐6人位,多舒服呢




上次飲過天地壹號之後
會想再飲,又幾襯牛火鍋









3碟吊龍半+1碟嫩肉
1碟乾炒牛河









好粉嫩,我唔客氣喇




用大眾點評經wechat pay付錢
100元可減22元,非常抵食
179元-22元=157元




花店都幾靚









卓越intown




食飽去喜茶熱麥買麵包









知道奶奶鐘意食芋泥包
買比奶奶試,佢話:好食
我都開始愛上芋頭的食物
個芋泥麵包係好重好重




由卓越行去皇庭廣場




係大眾點評搵到一間網紅鬆餅店
~雪芙~




環境不錯,好舒適的感覺
露天和室內坐位不多
閒日好處又係唔洗等位














原味鬆餅45元
等了十多分鐘就有鬆餅
賣相真係唔錯
擺盤有經過思考添




屬於空氣感鬆餅幾香蛋味
奶油雪糕都合格
整體很高質,值得一試




見到夾公仔店
用二元人民幣換兩個代幣夾一次
夾起個雞頭...彈下彈下就落洞口
大爺1次就夾到喇~~好叻仔))
質地好滑,我地都爭住摸雞多幼稚
走去台蓋買杯滿滿芒果25元
飲完之後我永遠都不再飲台蓋
睇住佢沖,用濃縮劑去沖
都唔緊要
仲要好少芒果肉
25元一杯有好多選擇
都係喜茶/奈雪最慷慨/大方














連城新天地水池無啦啦有煙




玻璃瓶天地壹號14.9元




櫻花牛乳味(限量版)




味道似韓國,唔錯喎~




又去奈雪買麵包



7 則留言:

  1. 難怪而家好多人都愛深圳遊

    回覆刪除
  2. very interesting shenzhen trip !!

    回覆刪除
  3. 我的朋友已經跟著你的行程北上喇。多謝分享。

    回覆刪除
  4. 好想去買包包食!好多款好吸引呀!

    回覆刪除
  5. 你兩個到底有多愛吃汕頭牛XXXXXD
    不過鬆餅望落都好高質!!!

    回覆刪除
  6. 皇庭廣場我都去過兩次,去食木屋燒烤同飲喜茶,Pancake我想試架,不過同行d人無反應就放棄XD

    回覆刪除