2019年2月7日

深圳八合里+成功wechatpay+中心城家樂福


先祝各位豬年行大運
身體健康...豬籠入水

上次深圳篇話:農曆前最後一次北上
唔去唔去....又去
今次都係一樣逛得好簡單
先去華強北八合里海記潮汕牛肉火鍋
之前兩次唔係食八合里
終於第一次食到八合里(華強北振中店)





菜單牛肉約28元/碟









清湯底




乾炒牛河
河粉炒得好香好有镬氣
牛肉嫩...芥蘭爽...河粉滑




吊龍半X4+嫩肉X1,匙柄匙肉缺貨









前兩間都覺得好好食好新鮮
(幸運牛和鮮牛圍煮)
講真...原材料新鮮一定好食
八合里都好食,但牛肉碎很多
涮熟之後好多肉碎四散
切的問題?我唔知
感覺不是一大片牛肉
前兩家都是一片一片很完整
雖然不影響味道,只係感覺差
係我唔識貨



清晒...



埋單用HK wechat pay
78元當100元使用
節省了22元,非常抵食



食飽就用wechat下單買喜茶
今次終於係飲品等我,唔係我等飲品
先到wechat的go喜茶下單
選好取店位置
選好飲品,少冰少糖等等
輸入國內手機號碼
再用hk wechat付款
成功啦)))
我地排30+杯
反正唔急,先去逛手機殼




華強北步行街
短時間之內已經去了第三次
開始熟悉環境




因春節關係明顯人流少,除了食店之外
好多店都關門,貼上春節休假初十開市
年廿三左右就陸續關門回鄉
又去哩度京華電子逛手機殼
上次食完輝記粉腸無意中發現
幾好行又集中









面對這麼多的款,總有適合你的




再行賽格都一樣
接近一半春節關門
而且好多店都準備收爐
主要幫奶奶和老媽子買殼
比較冷門既型號都買到




逛完就去喜茶取飲品
非常方便
這家喜茶店只做手機下單
現場不做下單(真係串)
要買就用手機掃QR Code下單
前提是要有網絡,無就可以用喜茶WIFI
hk wechat pay和國內手機號碼
這種方便情度不得不佩服
終於係飲品等我
那種感覺好爽,不再痴呆的等




多肉車厘+芝芝芒芒




坐地鐡去會展中心站
已經1月尾海報還在









到了中心城
PUG G蛋糕580元,細緻位做得唔錯




其他款都幾靚
唔似HK常見的水果款




上次逛海岸城的家樂福
還是覺得中心城既家樂福好行
地方大種類多














乾果一大堆,見識多了
















調味種類繁多
你識既...唔識既..通通都有









上次買了LAYS大波浪五花肉味和烤雞亦味
最大包只係8.9元
又平又好食,今次試新野買左4大包




又去奈雪買麵包明天做早餐




到連城新天地見到機械人
繼續行便到皇庭廣場H&M








6 則留言:

  1. 炒牛河好吸引!PUG G蛋糕都整得好靚呢~

    回覆刪除
  2. Is there a discount for using wechat pay hk in shenzhen?

    回覆刪除
  3. 有時真的不得不服, 大陸真比香港先進...

    回覆刪除
  4. 又真係幾方便,完全唔駛帶人仔

    回覆刪除
  5. 我都覺得八合里d牛比較碎!初四北上八合里未開,諗住試你介紹的鮮牛圍煮,點知無咗!下次試幸福牛��可否介紹下你大陸點養張電話卡?我一個月先北上一次,只用自x鳥 data,所無得用網上叫喜茶!��

    回覆刪除