2019年5月7日

SEACON SQUARE & 席娜卡琳火車鐵道夜市Srinakarin

第一次到真真正正泰國人的購物中心
SEACON SQUARE






坐BTS到Udom Suk站
轉TAXI到SEACON SQUARE(約70B)





在G MAP睇到
鐵道夜市旁邊有個超大型購物中心
決定下午行商場,黃昏行夜市
就咁決定



的士佬會係對面叫你落車
叫你行上天橋過去就係SEACON SQUARE




一入商場...我和大爺既感覺就係:地方好大
好多未見過既泰餐廳,未見過既商店














感覺....遠離遊客區
1)好地道既商場
2)泰國人既商場
3)牌子/小店既商場
4)可以行足一日既商場
商場中好多展銷,我被推銷電器(大爺又笑我)




排隊買金器?(咩玩法?)
我地忍唔住入去行左一轉
人人帶一疊銀紙去買金器,仲有實Q企門口看守




商場中央有好多攤檔,賣的東西好高質
商場佈置仲好啱我添~~花呀~~肉肉~~




行左一陣見到有船麵餐廳
馬上衝入去,無影門口,好似在4/F
睇相就知好食








食完咸就要食甜
見到Auntie一定要食
再試泰式咖啡,好飲喎!
得喇...以後去曼谷就多款野飲
付款時店員好可愛,她在思考英文價錢點講
而我...在思考泰文價錢點講~~哈哈




嘩~~~好多野睇))))勁熱鬧




對這個商場非常好評價
我地完全可以好好享受
真真正正泰國人商場
從未聽到廣東話,國語就兩次




係時候去席娜卡琳火車鐵道夜市Train Night Market Srinakarin



















個雞好嫩,飯好香,湯係冬陰味










直升機做擺設真係勁





兩旁有好多二手店
同一般夜市有d唔同,幾多野睇




行得舒服不迫人
而且係個影相好地方














美國古董車














挖寶....














走到美食區




豬手飯+鴨肉米粉









走回馬路截車
架架車都開400b,約35min回到Asok




無特別買左D咩...
最特別係買左瑜伽墊勁大碌
攪好似HK無得買咁樣




值得一去,係遠左D
SEACON SQUARE &
席娜卡琳火車鐵道夜市Train Night Market Srinakarin

7 則留言:

  1. 個地道商場好大喎,又有冷氣行足一日都得,我見到個夜市有檔有好多CAKE?咁熱無凍櫃裝,咪溶晒?瑜伽墊隻色好靚,你被吸引買原因?

    回覆刪除
    回覆
    1. HK都有好多紫色瑜珈墊,佢哩張係厚墊,又唔重又夠KG,行李又夠位咪買埋
      個商場好好行~~

      刪除
  2. 瑜珈墊可以上淘寶買,哈哈!

    回覆刪除
  3. 點呀泰妹要不要買電器~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    我下次又要試呢間船麵~
    呢個夜市好過我上次去哥個夜市好多好多啦!!!呢個又闊又舒服!!!bookmark!!!

    回覆刪除