2019年6月18日

倉敷美観地區+Ario+Mitsui Outlet



倉敷旅途中





乘搭新幹線自由席有位坐,開心又安心
姬路駅⟶岡山駅新幹線車程只需19分鐘
最好在15分鐘內消滅D食物




岡山駅倉敷









今天的行程很簡單
只去一個地方兩個點
先行去倉敷美觀地區




大爺不太清楚要去那?
他第一句:嘩...杭州啊~~
我都覺得有d似,因為D柳樹









































倉敷駅⟶倉敷美観地区


























開始下雨....從這裡回到倉敷駅不用淋雨






倉敷駅另一邊是Ario+outlet














桃太郎手信





倉敷駅旁邊就是Ario+outlet
兩個都地方是連接
幾好行人不多
餐廳,家品,精品,服裝店,超市樣樣齊













倉敷駅⟶岡山駅姬路駅









回姬路馬上食我最喜歡的燒肉










金べこ 七輪焼肉
從酒店行去好近





樣樣都好好食,食完一碟又點一碟...
非常超級大滿足...
出門口之後明晚要再食一多次




慢慢行去姬路城消化下
晚上好凍8度,街上很少人

12 則留言:

  1. 個outlet我無時間去呀﹗

    回覆刪除
  2. 19分鐘都買咁多野食,哈哈
    連續兩晚都燒肉真係好鐘意食WO,
    我通常如果真係要食多餐,都要隔番兩三晚消下膩先再食

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果好食我唔理架,食左先算^^
      幸好有位坐+有19分鐘食野時間...其實都好敏水~~哈

      刪除
  3. 啲袋幾靚
    outlet有冇網球物睇?
    姬路城夜景不錯

    回覆刪除
  4. 救命真係好似杭州XXXXXD
    見到牛肉流口水~~~~

    回覆刪除
  5. 杭州...呢個形容得好貼切呀..hahahaa

    回覆刪除