2019年6月26日

姬路城櫻花+燒肉

天氣好好姬路城很白很美







今天行程只得一個姬路城+午睡
慢步走到姬路城,城外有個小市集
























櫻花開不到5分
不過由天陰到放晴藍天,已經好開心呢
























任遊人上前合照,有專人負責拍照






































去旅行要識hea...












走到姬路駅商場行街,見到咖啡又想飲
我是咖啡BB班,齋啡唔得住
加少糖少奶我就好喜歡






連食兩甜品就回酒店午睡,多爽...




晚餐又去尋晚的燒肉店
真係好食,要連食兩晚










𣈴到其他食客點雞肉?
我地又點,好好食喎~~追加左2次
由於我不喜歡食飯,差乎淨食肉
我:食肉減肥法^^
某: ......反眼




星巴克姬路城櫻花+達摩杯~~好靚
鞋~~好靚



~DAY ④完~





兩張單人床的酒店房


↘2019年3月底+4月頭的行程↙
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 


9 則留言:

  1. 俾我我都會買星巴克杯

    回覆刪除
  2. 你早我兩日去姬路城櫻花都差不多呀,都未滿開^_^不過有個大藍天真係靚好多,嘻嘻﹗情侶鞋好sweet sweet ^_^

    回覆刪除
  3. 我見到隻蜘蛛 :D
    🌸🌸 同燒肉都好正吖 ~~

    回覆刪除
  4. 去姬路城要數番十年前,WA! 宜家姬路城好多人! 可能大修完D人湧住去 (我去果時剛好趕到大修前)

    回覆刪除
  5. 去旅行訓晏我都覺得好爽...尤其係泰國XXXD

    回覆刪除
  6. 咁好天,又布櫻花真係好開心!

    回覆刪除