2019年6月21日

姬路燒牡蠣

無意中遇上燒牡蠣







今日只玩姬路
先去附近Aeon逛超市買咖啡
和 seria 100円店
食早餐先~~



















無意中到地庫B1搵食
經過見到有人在燒蠔啊...燒新鮮的蠔
咁似我地系島市海邊燒蠔
馬上入餐廳






點了兩個蠔餐
一個吉列蠔
一個海鮮拼盤之類












指手畫腳溝通之後,單點牡蠣
我只想要牡蠣,馬上燒牡蠣






一開...嘩!!好似有點生,再燒多一陣












大爺負責燒+負責開
我負責指揮+負責食











好好食吖))))
唔洗山長水遠去海邊都可以食得到
蠔好鮮好滑有陣陣海水味
牡蠣鮮甜滑,我非常喜歡
現在是牡蠣季尾,都可以食到...好很開心





追加牡蠣超大隻






燒蠔中...無預警地:噗...蠔肉飛到地上
店員馬上撿走,換一隻新蠔比我,實在太感動





旁邊食客是一個蛋卷罐,海鮮什錦盒
牡蠣追加X3



食飽飽四周圍逛
今天行程只得一個行程-姬路城




兩張單人床的酒店房


↘2019年3月底+4月頭的行程↙
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 

10 則留言: