2019年7月30日

VIA INN酒店心齋橋長堀通⟶回香港


check out 後酒店門口就是四ツ橋駅
去關西空港好方便
VIA INN心齋橋長堀通








VIA INN酒店(心齋橋長堀通)





舒適乾淨

















還有時間就逛逛美國村(有收穫)





第一次喝星巴克咖啡350円
本人覺得好一般,沒有便利店的香濃





四ツ橋駅地下街
有SERIA百元店和橫網拉麵











在關西機場我有吃壽司嗎?我都忘了~





上機前又喝咖啡



如果有下次我會直接跳過大阪
大阪真係太多人,不適合我們
反而喜歡鄉郊的寧靜


DAY 完~~



兩張單人床的酒店房


↘2019年3月底+4月頭的行程↙
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
DAY 
VIA INN心齋橋長堀通⟶回香港



最近睇fb新聞/直播睇到好能嬲...好能火滾
班仆街好似食左藥一樣,見人就罵見人就打
活人做把,對頭開槍(痴X線...)
情緒已失控...精神病已支配無良心的黑狗
18區好多黑狗都比市民掉老母,遍地開花
DLLM
香港人加油
2019/11/24 請記得投票不要外遊

9 則留言:

  1. 我睇到真係好depress,見到前線的小朋友攞條命出來,媽媽級走到更前,保護佢哋。真係睇到喊C。
    大板周邊真係很多地方行,又靚,同意,唔需要留左難波。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大阪去一次都夠,其他地方更值得去
      現在新聞日日新鮮日日金...睇得多人都癲

      刪除
  2. 肥人都唔中意大阪啦...因為真係好好好好好好好多人呢..HAHAHA
    肥人都睇到好嬲呀...
    11月24已決定留港, 血債票償!!!

    回覆刪除
  3. 睇來我都唔洗去大阪了,我都中意鄉下風景多D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本鄉下風景吸引好多,又少人又多花睇

      刪除
  4. 我同幾個朋友傾開,都話無特別嘢唔再去大阪~~

    回覆刪除
  5. 我都覺得鄉郊舒服D..
    但我又好抵死好想行下梅田商場XXD
    便利店咖啡萬歲~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除