2013年1月27日

長洲無聊行 @ 2013 Jan


難得天氣好,陽光好....就去長洲走走
去到遇上慢船要坐50-55分鐘
剛剛好看完一集康熙來了和伸伸懶腰就落船了~
 
睇相就知大爺對我幾好啦~~佢不知幾想伸我落去.....
 
 
來到長洲....離不開食食食~~
 
 
依然食唔到芒果桂花卷.....啍!!
 
 
 食飽飽坐在海旁邊...............各自各玩電話,看看日落~
我還偷拍一對小情侶,然後.....攪攪震~~
 
 
 
6:00pm 已經坐定定等食晚餐
心諗....咁早食飯,我又無咁早訓.....到10,11點又餓了~~咁咪仲易肥*
 
 
 
茄汁蝦....ok
粟米班塊....ok
蒸扇具只有5毫錢那麼大,還有沙!! 如果用$148任選3餸嚟講,我無野好講~
 
大爺餵貓
突然想起O小姐 和 貓小姐兩位....
兩個貓樣一模一樣,只是花紋不一樣!! 應該是姊妹/兄弟
 
大爺想摸.....但不成功 (可能樣衰得滯)

長洲晚上7點多....條街已經無人,我地都走lu~~
 
下篇講止咳"燉橙"
 
*完*
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言