2013年1月8日

Cheese Cake 食譜

Cheese Cake
這個Cheese Cake又令我增添不少面子呀!!  上回提到.....朋友已經讚過啦~

今次再整比家人品嚐品嚐,結果呢??都是一樣呀~~ 大人細路都勁讚呀))))

開心得我吖~~ 飛左上天咁滯!! 仲話邊個邊個生日都要食呀~~

整晚都聽到,好好食呀.....味道剛剛好.....好香.....芝士味夠濃又唔漏!!

連第一次食的阮小姐都問我 : 姑姑.....芝士蛋糕點樣整架??

唔好睇佢4歲呀,味道有點不對都不肯食呀!!還會要求飲花膠湯呢~
 

 
☆☆最近又食下連鎖店的芝士蛋糕比較下啦...簡直浪費我quota&金錢☆☆
☆☆我決定.....我不再買,要吃就自己動手,我好認真架☆☆


上次出左篇除夕&元旦出街之後,好多博友都叫我出食譜

有好野喎.....一定跟大家分享

只要你有
攪拌機,6吋活模具,焗爐就可以開工喇~~磅材仲耐過整呀!!
Cheese Cake 食譜

鮮忌簾200ml,Cream cheese 200g

蛋3隻,檸檬汁15-20g,糖120g,低筋麵粉45g,鹽少許
 

將以上7種材料倒入攪拌機攪拌,攪下...停下...又攪下(可能有野click*住)
Tips : 將忌廉芝士切細細粒會易攪拌好多~~

註 : 忌廉芝士一磚是250g,食譜只要200g,淨底50g又無用

我就照加埋落去,除非你諗到點用啦~~

直到攪拌均勻就可以倒入模中,可能只要一分鐘或30秒就完成,就係咁簡單~~
 
 
Tips : 攪拌完會有少少氣泡,用筷子慢慢打圈攪呀攪....泡泡就沒了~~
註 : 這款真是超簡單,不用加石紙...不用加熱水焗咁煩,連餅底都不用整~
仲唔係懶人專用既食譜,當你試過就知什麼叫"專業水準"
 
 
焗爐要預熱10分鐘

170-180度 焗40-50分鐘,個個爐唔一樣,自己睇火呀~~
註 : 會好慢好慢....升高,焗到金黃出爐時....又會慢慢收縮
Tips : 請直到放涼才入雪櫃,雪一夜會好吃好多~
 
 
 來一個DIY,慶祝2013
 
 
講下個質地先....這款並不是E滕+那種日式芝士蛋糕,不似像食風的感覺

這是一款比較實而不硬....又硬而不實的Cheese Cake

芝士味道好適中....不油不膩軟綿綿!!
因為這個食譜是沒有加牛油的

感覺上好似無咁罪惡......好似...
 
 
 
 
整完包你話好食呀)))~~~
 
*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言