2013年1月1日

除夕cheese cake&元旦城門水塘 2013 Jan 1

 
剛剛想用電腦寫博文,大爺又要趕住用,用一陣好喇~
講返2012-12-31晚,我地兩個夾手夾腳整好半個除夕餐就走去吉吉島
 

行到九點先回家煮埋下半場的除夕晚餐,燒雞依然好很好吃
配菜略炒調味放入焗爐一齊焗,味道更正喔~
 

白蘑菇忌廉湯太爺不太欣賞,我是菇怪就覺得不錯,還可以再好d
 
至於甜品cheese cake大爺就大讚頂呱呱呀~~媲美專業水準之餘
這個味道是我地最喜歡的硬度和濃度,恐怕我地以後不再吃外面的喇 ))))
下次一定要出post和大家分享這個食譜,只要一分鐘就可以完成攪拌入爐,超簡單
而且不需要牛油,最適合懶人和為食鬼
 
 
 
2012年最後一個日落18:25
 
 
當去到倒數一刻,望住電視十多秒。。。唔係嘛又講到好精彩,煙花好少囉)))))
一啲都唔好睇囉,電視還播住国語新年歌,果一刻我對住部電視罵起來......
唔係呀嘛播国語歌,乜無廣東話新年歌咩,仲有揸機人又捕捉唔到啲煙花的爆發點
睇到我唔想再睇簡直係度燒錢,燒得一D都唔好睇果種
大爺全程望住我係度笑笑笑,佢覺得我係度B lee 巴la.....囉!!!
 

嬲嬲地我就走去敷返個mask,除夕就係咁樣過了
這片mask好貼服,啱晒我面形
 
 
 2013 Jan 1
元旦日 睜開眼晴已經是中午12點,馬上來個豐盛早餐
大爺的大廚癮又發作了,要幫手煮早餐
然後和友人一起去城門水塘走走~~
 
天氣好好喔~~
 
 
 
 
 
今天有兩位陌生人要我幫他們拍合照,感覺和諧
 

水塘水位比較低
露出一大片地草讓人類踏足,加上太陽照耀感覺跟以往大不同
 
 
天氣只有13度左右,空氣超新鮮,吸吸吸吸吸
 
 
 
 
回程看見小巴人龍
 
幸好,友人揸車....25分鐘來到灣仔
4:50pm 第一次遇上遊行
 
到晚上6點多,遊行還未完
 

男的,去買玩具,買完又去蛇王燊食蛇,吃飽飽暖笠笠
 
 
遊車河
 

回家又吃cheese cake,友人品嚐後都大讚好好吃呀~~
我好開心呀!! 又沾沾自喜.....嘻嘻*
 
2013開始了,祝大家有一個新開始 新生活

*完*

沒有留言:

發佈留言