2013年1月31日

止咳燉橙

 
先講講......點解我又咁遲先出post

近日我和大爺愛上玩Candy Crush,狂問人攞心心和火車飛

簡直機不離手,手機一天差2-3次電,實在太沉迷太不應該
 
連個blog都不理(伸脷*)
 
 
大爺最近想作病,有一點點扮感冒還有一點點堅咳

其實最近.....好多人都有兩聲咳,點解呢??

他上網搵來一條人家的止咳家傳秘方就是燉
,平時叫佢食一個都好難

今次竟然咁主動.....我無理由拒絕嘅~

原來好簡單,先切個蓋,用刀cut幾下d

然後加1/4茶匙幼海鹽上去再用牙籤吉實,放在碗上燉20分鐘就食得喇~
 
 
 
 
大爺食第一啖已經乸口乸面.....大叫好咸呀)))))

裡面的橙肉和橙汁一定要食晒,連碗底啲水一定要飲呀!!
 
實在是精華之中既精華所在......(笑*)

仲問我試唔試下,我緊係唔試啦!! 我又無咳.....

大爺 : 嘩。。。好似飲緊
海水咁呀)))
 
 
食完....嘭嘭聲走去飲水)))))

食後感 : 食完果一刻.....真係咳少左,效果唔錯
 
咁應該晚晚都要食一個燉先得~

因為咳.....我學識煲雪梨川貝水

各位兄弟姊妹...如有什麼家傅止咳秘方

不妨留個言分享吓啦~


*完*

沒有留言:

發佈留言