2013年4月3日

半自助午餐 AVA Restaurant Slash Bar

 
2013 APRIL 2  天天陰+小小大雨

剛剛睇到小溫太既 AVA半自助餐POST,好吸引我呀~

馬上致電問:無COUPON可以計我COUPON價嗎??問準可以就gogogo~

or內既coupon價是 $288 for 2 +10% = $317

原來大爺已經食過晚餐Buffet,話款式好少又唔太差咁囉~
 
AVA Restaurant Slash Bar
地址 :  尖沙咀赫德道8A隆堡麗景酒店38樓 (K11隔離)

一睇個餐牌就覺得好複雜

主菜6選1
大爺除左燒春雞&牛之外,其餘4款都可以在自助餐食得到
咁我地點了燒春雞&牛

 自助餐可以任食既野,來到半自餐既野都係一樣
只係變左供應有限,但價錢平好多囉~


唔好講咁多.....1:15pm 去到已經好Q餓
 
 
 
 
 
 
全場只有一款湯,是好喝磨菇濃湯
 
 
連甜品跟自助餐都是一樣的~
大約有7-8款,樣樣都食得入口,馬卡龍好食,我喪食左好多粒
 
 
檸檬塔大爺食過話好食,又食左唔少~
塔皮脆脆....甜酸適中
 
 
芝士cake上有復活蛋...好Q
 
 
 
 
遠睇大爺幾......瘦,一共瘦左16-17磅
 
 
麵包一般
 
 
藍芝士碎濕濕又乾
 
 菜新鮮,無黑邊
 
 
食完幾輪沙律....來了海鮮Platter,有蝦2隻,蟹腳2隻和半打生蠔
大爺不食蝦.....我食
大爺不食蟹.....我食
 
 
大爺上次食自助餐隻隻生蠔都有沙(有戎心),叫我食先....食左3隻都無喎~~
大爺一食就有(真係黑仔),我食隻隻都無,最後我一人獨享5隻~~~嘻*
 
 
覺得好爽,不腥易入口
 

主菜來了~~~燒春雞
大爺覺得比較鞋左d,味道是好的,下面的配菜好食
 

我是無牙婆,食牛不能太生,我會咬到起渣.....然後吐出嚟(怪人)
哩個是7成熟~食落好香牛肉味唔鞋好林,啱晒我
 

食食下....SEND個口訊比小溫太先 : 我食梗喇~~多謝你好介紹
 
 
抹茶味馬卡龍>>>唔好食,剛剛食完"宏"的抹茶好難比下去
其他都好好食馬卡龍外脆內軟...甜度剛剛好,不太甜,好怕甜到打冷震
 
 
兩杯古古力~~
 
 
在38樓的風景
 

總括嚟講$160/1位,單食馬卡龍我已經食左八粒已經值回票價

雖然不是什麼名牌馬卡龍,但係真是好吃~~

還有美味的牛和海鮮盤真是超值,這個價錢時算是宣傳價

當日食客不足廿位服務很好,這個優惠價會做到四月底要食就快囉!!

而且可以舒舒服服靜靜地坐了兩個小時,有時除了食物之外,寧靜環境也是很重要

只可惜當日無窗口位置算是美中不足
 
食到三點離開,我超超超飽......好想睡,直到晚上九點只喝了半杯水

依然好飽.......食一餐飽足一天

******************
清明無去拜山,因為在3月17日已經拜了~~

當日都好多人去拜拜~~

*完*
 
 

沒有留言:

發佈留言