2013年4月10日

自家製手作意粉

 
見到我嘛?? 做咩掛咁多絲帶呀????  哈哈.....低B中!!
 


200g中筋      90泠水(我改用雞蛋)     鹽 一執仔

中筋要200g,我偏偏無中筋,屋企只有高筋低筋.......點好??

於是我就諗........
 
用100g高筋+100g低筋=200g中筋 (我自己覺得係咪係囉~)

大爺話 : 痴筋!!
 
 
 
▼開工>>>搓好放上濕布靜止30分鐘
 
 
▼碌下碌下.....最好玩!!
 
 
用兩張櫈加個架.......掛麵條!!!    哈哈*我係咪好叻呢!!
 
 
 

還有增加靚靚效果的紅蘿蔔花花
頭頭尾尾都要架~~唔好浪費嘛!!!
 
 
大爺負責煮.....我負責洗洗切切  !!! 食得~~
還有皇帝芒,食飽飽來一個皇帝芒就最完美)))))
 
今次的麵條比上一次好吃,起碼大爺肯咬....肯食.....肯吞先啦~~

其實麵條的食譜來來去去都係得幾款,變化好少.....

點樣可以再好食D呢....又夠我讚研好幾星期!!!  哈哈哈*

★   ★   ★   ★   ★

夜晚打雷閃電時,都會呆呆望向窗外......

紅紅的天,大大粒的雨,閃閃的光......但偏偏看不到閃電柱

好想親眼見一次.....(唔奢望影得到)

*完*

 

 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言