2013年4月2日

佐敦-宏

 
2013 mARCh 30

落雨....
落大雨
都要出街)))

我地由尖咀經九龍公園穿過去佐敦,當時一人一把傘

唔係好濕姐,失頭哥對下已經濕透晒..../_\"

突然醒起附近好似新開一間日本店,咁啱一去就搵到,當時落狗屎,乜都唔諗就入去了~
 


這一家是一間日本麵食 和日本甜品店

名字叫 " 宏 "

一入店舖.....嘩~~~
 
 先講講.....
大爺不愛甜,食過後都大讚好味道~~

而我不愛
抹茶
又不愛cream既物體,次次都會"new"走晒先食)))))
結果呢.....我竟然挖晒嚟食,又對
抹茶改觀,原來抹茶可以好好味架~(可能只此一家)
 
 
 
一入坐.....有位日本伯伯問我是不是第一次來
我想....他應該是老闆或主廚
 
 
 
一坐下.....條褲好濕呀~~快d叫野食啦!!
$99 一個set
一個麵
一件甜點
一杯野飲
 
 
這杯是 C你難卡 既萍果紅茶
聞已經好香萍果味,飲....都係好香....好香!!!
雖然做左落湯雞....飲杯熱野好好多~
 
 
叉燒拉麵餐
 

沙律有落芝麻醬.....好味!!! 清新爽脆
 
 
好細碗既叉燒拉麵,一定+肯定......不夠飽
 
 
食完第一口麵.....嘩!!麵質好好食呀~~
我雖然鐘意食麵,但唔會下下都讚嘅
哩個我一定要讚呀))))) 麵質好滑,彈牙!!跟湯底很配合,唔洗下下都要豬骨湯底
馬上睇下餐牌....原來叫"醬油海澡烏冬",我會好好記住
 
 
上拉麵時,服務員會介紹哩舊野~~你估下係乜東東????
 

最尾就開估
 
 
套餐包既"抹茶蛋卷",一見到D CREAM就想"new"走佢
大爺食左一口....唔太甜!!好香
抹茶
味!!
而我不愛
抹茶
的人.....都密密地一口接一口
個cream都有淡淡既
抹茶味,抹茶味不是一般的抹茶味~~香很多!!
 
 
 
講到明唔夠飽加左......



加了一個豆沙餅,成$30一個都幾貴,見佢樣樣都幾好食就試下啦!!
好大個....大過我塊面
覺得豆沙比較甜~不算太出色
 
 
還加了一件抹茶雪芳蛋糕$30,哩件蛋糕可以話係必食首選
白色的cream好香濃奶味,不甜
 
 
蛋糕軟綿綿,綠茶味很香.....又很濃,不甜又不膩
這就是天然味道,我愛)))
可能平時食開果d又假又造作~~
 
 
 還有日本獎狀
 
 

地址 : 佐敦白加士街15號藍馬商業中心地下 
 
 
雨....細好多了~~~
開估 : 個盒仔是裝7味粉
如果你是抹茶綠茶
怪就一定要來試試,一定會喜歡

如果你同我一樣不愛
抹茶綠茶
.....又有時間都可以一試,我無老點你!

我一定會再來~

*完*

沒有留言:

發佈留言