2013年4月23日

小小圓法包


時間過得真係快,不經不覺三天沒有出博文,我無偷懶架~~

每天望住樽酵母液發呆......加粉攪拌每個步驟都非常小心

我已經失敗過2次,真係不想再失敗落去,常常去睇別人的天酵餵養方法.....

仔細去了解了解~~~~過多兩天就可以用,到時就知味道!!!

天酵還未成功時,還要多做多搓包,要練得一身好武功!!!哈哈~

 
 其實我無心買法包粉,只是買錯而已>>

這次用了法包粉去做,效果真的不一樣!!!!

在吃之前,入爐烘了5分鐘,暖暖的.....外皮好薄好脆

用手撕開.....外皮得水花四濺,內裡是軟軟的

我已經好滿意!! 不會趙到牙胶軟,反正我無咁既功力~
 
 
<食譜>

老麵團100g
高筋麵粉300g
酵母粉 1/2t
冷水+冷奶 200g-210g
鹽少許
睇睇下......點解無糖嘅??    又無橄欖油嘅??

我就自把自為加左 砂糖15g & 橄欖油 15g
 
 
 
今日搓麵團........手風唔係咁順,總是不光滑
 
 
 入爐前.....[片佢兩野]
 
 
 
 
總是覺得不夠爆口,定係我CUT就唔夠長!!
 
 
爆完上面.......下面又爆個大口仔出嚟~
 
 
 
 
大爺提議晚上食咖哩點麵包食.....好~~煮吧!!

大爺食第一口已經 : 嘩!!個包好好食喎!

((佢果然唔係垃圾口,真係食得出同平時果d唔一樣))

烘一烘麵包脆度剛剛好,點咖哩食一流過一流!!
 
*完*
 

1 則留言:

  1. 請問老麵團係咩尼?係邊到買,我想做法飽.

    回覆刪除